9 Mart 2014 Pazar

KISIR YAPIP FAL BAKAN CARRIE BRADSHAW

O kadar sıkıldım ki bir yandan karnıbaharımı yerken (karnıbaharın nasıl yazıldığını google'dan baktım) bir yandan da Sex and the city izliyorum. Her izleyişimde, fasulye ayıklarken Türk Filmindeki kızla kavga eden teyzelere dönüşüyorum. Şu Carrie denen kadın, bugün nice gereksiz hanım kızımız kendinden memnun ve tüm acizliklerini haklı görüyorlarsa, bunda bu sarı kafanın payı büyük. 
Carrie'nin Mr.Big'den evlenmek için yüzük yerine sadece 'kocaman bir dolap' istemesinden sonra bizimkiler de başladı instagram'da, twitter'da, 'just give me a really big closet' diye bağırmaya. İyi de sen ne koycan o koca dolaba, sen kocaman bir buzdolabı iste, diyesim geliyor. 
Niye öyle diyorum, çünkü Carrie'yi rol modeli alan kadın muhtemelen evlenip, evinin kurabiyecisi, çocuklarının menajeri olacaktır, e ne yapcan ev kadını olarak kocaman dolabı? Sen istesene şöyle kocaman bir buzdolabı, kiler falan. 
Bu Sex and The City çok bozdu bizimkileri, öyle böyle değil. Dışarıdan bakıyorum, Carrie olarak başladıkları ilişkilerde nişan dönemi Charlotte'a en son da Demet Akalın'a dönüşüyorlar. 

Türkan Şoray kanunları varken daha samimiydiniz ya, Carrie falan, ne bileyim. 

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Dar Alanda Uzun Havalar Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger